Kilpailulisenssimaksuun sisältyvään tapaturmavakuutukseen toivottu muutos – vakuutusturvan yläikäraja poistuu

Kilpailulisenssimaksuun sisältyy kilpailuaikainen pakollinen tapaturmavakuutus vakituisesti Suomessa asuville henkilöille. Hippos neuvotteli vakuutuksen myöntävän LähiTapiolan kanssa vakuutuksen ehtojen muutoksesta, ja jatkossa tapaturmavakuutuksessa ei ole yläikärajaa.

Tapaturmavakuutuksen ehtojen muutos on toivottu päivitys raviohjastajien vakuutusturvaan. Hippos neuvotteli vakuutusehtojen muutoksesta vakuutuksia tarjoavan yhtiön kanssa. Aikaisemmin vakuutus on päättynyt sen vakuutuskauden lopussa, jonka aikana vakuutettu on täyttänyt 75 vuotta. Yläikäraja on poistunut vakuutusehdoista 2.5.2022 alkaen.

”Yläikäraja tapaturmavakuutuksessa on ollut selkeä puute vanhempien ohjastajien vakuutusturvassa. Hienoa, että saimme vakuutusyhtiön kanssa ehdot neuvoteltua kuntoon ja kaiken ikäiset kuskit voivat kilpailla turvallisin mielin kaviourilla”, Hippoksen raviurheilu osaston johtaja Tomi Himanka kommentoi.