Hyppää sisältöön

Muutoksia Suomen Hippoksen viestintä- ja markkinointiorganisaatiossa

Keskusjärjestön viestintä- ja markkinointiosastot eriytetään. Suomen Hippoksen toimitusjohtaja Vesa Mäkinen kertoo, että päätöksellä halutaan reagoida muuttuvaan toimintaympäristöön.

”Totesimme, että markkinointi- ja viestintä yhdessä on niin laaja kokonaisuus, että se on parempi jakaa kahden hengen vastuulle”, Mäkinen sanoo.

Toistaiseksi Hippoksen tapahtumakehitys ja markkinointi toimivat yhtenä kokonaisuutena, jota vetää Suvi Louhelainen. Viestintäosastolle haetaan parhaillaan esimiestä, ja haku päättyy 2. marraskuuta 2018. Uusi esimies pyritään palkkaamaan mahdollisimman nopeasti haun päätyttyä.

Suvi Louhelainen on työskennellyt Hippoksessa eri tehtävissä, viimeisimpänä kehityspäällikkönä. Hän on opiskellut agrologin ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon sekä urheilumarkkinoinnin erikoistumisopintoja Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa.

”Tapahtumakehitys ja markkinointi ovat tehneet tiiviisti yhteistyötä tähänkin asti, ja tämä siirtymä on luonnollinen”, Suvi Louhelainen sanoo. ”Tartun innokkaasti uuteen haasteeseen. Viestintä- ja markkinointi tekevät jatkossakin asioita yhdessä.”

Louhelaisen vastuulla tähän asti ollut hevosalan sidosryhmäyhteistyö siirtyy uuden viestintäpäällikön tehtäväkarttaan.

Hippoksen viestintätiimi on vahvistunut tällä viikolla uudella työntekijällä. Medianomi Hanna Laakso on aloittanut raviurheilun tiedottajana maanantaina 22. lokakuuta. Hänet tavoittaa sähköpostiosoitteesta hanna.laakso@hippos.fi.

Lisätietoja,

Vesa Mäkinen, Suomen Hippoksen toimitusjohtaja
puh. 040 532 8923
vesa.makinen@hippos.fi