Hyppää sisältöön

Hippos toivoo asiakkaiden käyttävän sähköisiä palveluita

Suomen Hippoksen asiakaspalvelu Hippos-talolla suljetaan toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi. Asiakkaita kehotetaan käyttämään Hippoksen sähköisiä palveluita.

Hippoksen Oma Talli -palvelussa sähköinen asiointi on tehty mahdollisimman helpoksi.

Suomen Hippos neuvoo kaikkia asiakkaita käyttämään toistaiseksi sähköisiä palveluita. Vastaanotto Hippos-talolla on suljettu koronavirustilanteen vuoksi, ja palvelut hoidetaan sähköisesti tai postin välityksellä.

Hippoksen Oma Talli –palvelussa hoidat kätevästi muun muassa hevosen omistajanvaihdoksen, hallintaoikeuden siirron tai tulostat omistajatodistuksen. Oma Tallin uudistusten myötä myös varsomisilmoitus tehdään sen kautta.

Oma Tallissa tunnistautuminen onnistuu kaikkien pankkien verkkopankkitunnuksilla ja laskujen maksaminen on helppoa uuden ostoskori-toiminnon kautta.

Hevosten rekisteröintiin ja tietokantaan merkitsemiseen liittyvät dokumentit toimitetaan postitse Suomen Hippokseen. Yhteystiedot >

Hevosjalostusliitot jatkavat tunnistuskäyntejä toistaiseksi normaalisti. Näiden osalta kaikkia pyydetään huomiomaan hyvä käsihygienia ja muut yleiset THL:n ohjeistukset. Huomioithan, että vallitseva tilanne voi aiheuttaa viivästyksiä palveluihin. Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme parhaamme mukaan, kaikkien terveys huomioiden.