lahto 159x918

Ajankohtaista - Ravit

19.5.2017 17.24

Suomen Hippos ry:n valtuuskunnan kevätkokouksen tiedote

Suomen Hippos ry:n valtuuskunnan kevätkokous järjestettiin perjantaina 19.5. Hämeenkylän kartanossa Vantaalla. Läsnä oli 40 edustajaa.

Valtuuskunta hyväksyi Suomen Hippos ry:n vuosikertomuksen, tasekirjan sekä tilintarkastuskertomuksen tilivuodelta 1.1. – 31.12.2016 sekä myönsi vastuuvapauden hallitukselle ja toimitusjohtajalle tilivuodelta 2016.

Kansikuva2016
Klikkaa kuvasta avataksesi PDF-tiedoston.

Valtuuskunta vahvisti tuotonjaon perusteet esitettäväksi MMM:lle (motivointituki 2,15 m€, kasvatustuki 2,6 m€, palkintotuki 19,3m€, toimintatuki 10,75m€, investointituki 1,2m€, kehitystuki 2,0m€). Raviratojen toimintatuen osalta esitys hyväksytään marraskuun valtuuskunnan kokouksessa.

Suomen Hippos ry:n uutta strategiaa kehitetään ja kokouksessa esitelty ensimmäinen versio uudesta strategiasta päätettiin lähettää lausuntokierrokselle.

Nuorisoedustajana valtuuskunnan kokouksessa oli ensimmäistä kertaa läsnä Viivi Mattinen, joka valittiin edustajaksi nuorison sähköisellä äänestyksellä. Toimintansa lopettanut Vaasan ravirata poistettiin maakuntaraviratojen luokasta.

Kokouksen aluksi kuultiin Suomen Hippos ry:n valtuuskunnan ja hallituksen puheenjohtajien tilannekatsaus sekä Veikkaus Oy:n katsaus ajankohtaisiin asioihin. Puheenvuoroissa korostettiin tarvetta kehittää ravikilpailutapahtumia ja edistää yleisön tietoisuutta hevosalasta. Yhteistyön uuden peliyhtiön kanssa todettiin toimivan hyvin.

Uutiset sähköpostiin?

Haluatko Hippoksen uutiset sähköpostiisi? Valitsemalla allaolevasta valikosta sinua kiinnostavat aiheet, saat ajankohtaiset uutiset aiheesta suoraan sähköpostiisi. Lisäksi lähetämme kuukausittaisen yhteenvedon raviurheilun, hevoskasvatuksen ja hevosenomistamisen ja koko hevosalan ajankohtaista asioista. Uutispalvelu on ilmainen. Voit poistua listalta milloin tahansa.

Postituslistat

Sähköpostiosoitteesi :